Przygotowania do sezonu wznowiłem w styczniu. W ciągu tych ostatnich trzech miesięcy zaliczyłem jeden tygodniowy obóz w Szczyrku oraz wpadło oprócz tego kilka naprawdę solidnych jednostek treningowych np. w 20 x 1 km w crossie śr. 3:20 min/km na przerwie 400 m po 4:30 min/km oraz kilka treningów o objętości ponad 30 km w górach i jeden bieg 35 km z narastającą prędkością ( śr. 3:50 min/km). Wielu biegaczy w sezonie zimowym wyrusza na obozy do cieplejszych zakątków aby tam budować formę na wiosenne starty. Z pomocą na przetrwanie zimy przyszedł REVITAL FITNESS & GYM gdzie mogłem leśne ścieżki i asfalt zamienić na bieżnię stacjonarną. Okres zimowy to również odpowiedni czas na trening stabilizacyjny jak i trening mający na celu wzmocnić nasze słabsze partie ciała i uchronić przed wszelkim ryzykiem kontuzji, które może pojawić się przy forsującym biegu czy sporym kilometrażu.

Moim głównym celem na sezon wiosenny to maraton górski w Szczawnicy 21 kwietnia, tam powalczę o awans na Mistrzostwa Świata, które odbędą się w tym roku w Karpaczu.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Cytaty

Nie ma czegoś takiego jak zła pogoda, są tylko zbyt delikatni ludzie.

Bill Bowerman